Dlaczego Bireta?



SZACUNEK = WYSOKA JAKOŚĆ

Szanujemy naszych Klientów, dlatego oferujemy im tłumaczenia najwyższej jakości.

  • Działamy zgodnie z normami ISO 17100 oraz ISO 18587 – definiują one wymagania dotyczące wysokiej jakości usług tłumaczeniowych.
  • Współpracujemy tylko z najlepszymi tłumaczami. Każdy z nich musi spełnić określone w normach ISO 17100 oraz ISO 18587 wymagania - mieć potwierdzone kwalifikacje formalnie i odpowiednio długie doświadczenie.
  • Gwarantujemy spójność tłumaczonych tekstów – dla każdego projektu opracowujemy bazy terminologiczne i słowniki.
  • Stosujemy dwustopniowy system kontroli jakości – przetłumaczony tekst jest zawsze sprawdzany przez drugiego tłumacza - weryfikatora.
  • Korzystamy ze światowych rozwiązań dedykowanych dla profesjonalnych biur tłumaczeń. Nie boimy się inwestować w wysokiej jakości sprzęt oraz w najnowocześniejsze oprogramowanie SDL Trados Studio. Jest to najbardziej znany i powszechnie uważany za najlepszy program CAT (Computer Aided Translation).

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU = SZYBKIE I KOMPLEKSOWE REALIZACJE

  • Sprawnie obsługujemy duże projekty wymagające tłumaczenia nawet kilku tysięcy stron miesięcznie, w tym również tłumaczenia przysięgłe.
  • Koordynujemy realizację zlecenia - do każdego projektu przydzielamy Project Managera, który pozostając w stałym kontakcie z Klientem ustala szczegółowy harmonogram.
  • Realizujemy tłumaczenia począwszy od fazy ofertowej, przez negocjacje handlowe, kontrakty, po etap wdrożenia, dostarczenia dokumentacji projektowej i szkolenia.
  • Zapewniamy kompleksową obsługę konferencji (profesjonalny sprzęt, doświadczonych tłumaczy oraz tłumaczenia pisemne materiałów konferencyjnych).


ODPOWIEDZIALNOŚĆ = ROZMAWIAMY Z KLIENTEM

  • Ponosimy pełną odpowiedzialność za nasze działania. Zawsze uwzględniamy wszelkie spostrzeżenia i uwagi naszych Klientów.
  • Do wszystkich Klientów podchodzimy z jednakowym zaangażowaniem.
  • Gwarantujemy bezpieczeństwo i ochronę poufności informacji. Działamy zgodnie z normą ISO 27001, która określa wymagania dot. wdrożenia, użytkowania i doskonalenia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
  • Opinia naszych Klientów jest dla nas bardzo ważna. Cyklicznie przeprowadzamy badanie satysfakcji Klientów.