OPERATOR EDYTORÓW TEKSTU

Miejsce pracy: Warszawa 

 

Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie / w trakcie studiów / wyższe,
  • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin,
  • umiejętność organizacji własnej pracy i odporność na stres,
  • sumienność, dokładność i umiejętność pracy w zespole.
Zakres obowiązków:
  • wprowadzanie, przetwarzanie, przechowywanie i edytowanie tekstów z wykorzystaniem komputerowych edytorów tekstu (Word, Excel, Power Point):
    • obsługa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego w zakresie wprowadzania i edycji tekstu,
    • wprowadzanie tekstu i innych danych do edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, baz danych,
    • edytowanie wprowadzanego tekstu i danych w zakresie: ustawień układu strony, formatowania tekstu, styli, ustawień akapitu, odwołań, adjustacji, tabel, grafiki
      i obrazów itp.,
  • analizowanie oraz weryfikowanie wprowadzanych informacji i danych.
Oferujemy:
  • ciekawą pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość częściowej pracy zdalnej po wcześniejszym przeszkoleniu,
  • niezbędne narzędzia pracy.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@bireta.pl

Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji i selekcji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych. (Dz.U. Nr 133, poz.883).

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

POWRÓT